måndag, december 03, 2012

Nu saknas bara paketen...

Så, nu är äntligen adventskalendern klar! Eller klar och klar, alla paketen skall ju slås in också...så det är väl lite kvar som skall göras. Tur jag tycker om att slå in paket, och tur att dottern inte kommer hem förrens på onsdag. Jag älskar verkligen det gamla som jag använt, både plankorna och de gamla järngrejorna jag satt upp. Går verkligen igång på alla dom gamla, fina sakerna. Tur att jag inte har en gammal loge, för då skulle jag nog samla på mig hur mycket fint och gammalt som helst, saker som man bara liksom mår bra av för att dom är så fina. Nu skall jag köra en turbostädning medans dottern sover. Har jag tur kan hon sova i 2.5 timme, så då kanske jag hinner med en kaffe och en chokladboll också i lugnan ro. Ha en fin dag! /Maria

Inga kommentarer: